مشتریان گرامی با تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان به اطلاع میرساند ارسال کالا به شرح زیر میباشد:
ارسال توسط پیک (فقط شهر شیراز)
این روش فقط برای شهر شیراز فعال است.
برای تمام خریدها قابل انتخاب است.
خریدهای کمتر از ۳۰۰ هزار تومان ۱۶ هزار تومان و خریدهای بیش از ۳۰۰ هزار تومان رایگان ارسال میشود.
خرید هایی که تا قبل از ساعت 12 صبح انجام شوند در همان روز پردازش و ارسال میگردد. (سفارشات شهر صدرا ممکن است با پست یا روز بعد ارسال شوند که قبل از ارسال یه مشتری اطلاع رسانی میگردد)
كليه مرسولات عزیزان شیرازی بين ساعت 14 تا 20 تقديم شما خواهند شد.
با عرض پوزش در روزهای شنبه و روزهای بعد از تعطیلات به دلیل حجم بالای سفارشات ممکن است تحویل کالا با کمی تاخیر در همان روز یا روز بعد تحویل داده شود.
ساکنین نواحی زیر صرفا از روش ارسال پستی یا تحویل کالا در روز بعد میتوانند استفاده کنند: شهر صدرا
جهت پیگیری سفارش و اطلاع از وضعیت سفارش میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید:
پیگیری سفارش
ارسال توسط پست:
همه سفارشات شیراز و شهرستان قابلیت ارسال با پست را دارا هستند.
بابت ارسال کلیه سفارشات از مشتریان فقط ۱۶۰۰۰ تومان دریافت می شود.
سبد های بیشتر از ۳۰۰.۰۰۰ تومان رایگان ارسال میشود.
زمان تقریبی تحویل، با توجه به مقصد سفارش، بعد از پردازش و تحویل محصول به اداره پست، حداقل 2 و حداکثر 4 روز کاری است.
به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش ساعت اداره پست و فرایند ضد عفونی بسته ها ممکن است تحویل کالا با تاخیر مواجه شود.
تحویل سفارشات برای شهر های تهران، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، کرمان، بندرعباس، زاهدان ،اصفهان ،گیلان، مازندران ،همدان در صورتی که تا ساعت 12 (قبل از جمع آوری مرسولات پستی) روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 24 تا 48 ساعت خواهد بود و سفارش هایی که در روزهای تعطیل و یا بعد از ساعت 12 ثبت گردد در اولین روز کاری پردازش و ارسال خواهند شد.
جهت رهگیری مرسوله پستی خود به روش پست بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:
سامانه رهگیری مرسولات
سوالات پرتکرار:
آیا میتوانم هزینه سفارش را در محل پرداخت کنم؟
در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا پرداخت صرفا بصورت آنلاین و واریز به کارت یا حساب مقدور است.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
با تماس با پشتیبانی جانبی در ساعات اداری شما میتوانید سفارش خود را لغو نمایید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
با انتخاب گزینه پیگیری سفارش و درج کد سبد می تواند از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید. پشتیبانی جانبی در ساعات اداری نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشند.
ساعات کار از شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و در روزهای پنج شنبه 9 الی 14 میباشد.
تلفن تماس: 09045380020